Asiakasomistajien odotus palkitaan, kun alkuvuonna käynnistetty Prisma Limingantullin myymälätilojen ja kassa-alueen uudistus on valmistunut. Kassa-alue on entistä valoisampi, päivittäistavaraosasto miellyttävämpi asioida sekä myös kauneuden ja lasten osastoja uudistettu. Osuuskauppa Arina investoi suurimman Prisma-hypermarkettinsa uudistukseen miljoona euroa.

Vuonna 1999 avattua Prisma Limingantullia on uudistettu muutamaan otteeseen. Vuonna 2013 koko Prismakeskus sai uuden ilmeen ja laajennusosan. Vuonna 2019 uudistettiin Prisman käyttö- ja päivittäistavaraosastoja. Nyt toteutettu uudistus on kolmas merkittävä Prismaa koskeva uudistus.

Prisma Limingantullissa asioi vuositasolla yli 2 miljoonaa asiakasta, jotka käyttävät aktiivisesti niin Prisman kuin koko Prismakeskuksen monipuolisia palveluja. Limingantullin Prismakeskus on suurin Osuuskauppa Arinan palvelukeskittymä asiakasomistajille.

Uudistus vastaus asiakasomistajien toiveisiin ja tarpeisiin

– Uusien ovellisten myymälän kylmäkalusteiden vuoksi päivittäistavaraosastolla on miellyttävämpi asioida ja myös työskennellä sekä samalla Prisman energiatehokkuus koheni entisestään. Uuden upean ilmeen saanut kauneuden alue tarjoaa entistä laajemmat valikoimat. Lapsiperheiden tuotteet, kuten lelut, askartelutuotteet, lasten vaatteet, lastenruoat ja -tarvikkeet sekä vaipat löytyvät nyt yhdeltä aluekokonaisuudelta. Kassa-alue on entistä valoisampi ja asiakasomistajat voivat valita itselleen sopivimman palvelumuodon kassalla asioinnilleen; palvelevat kassat, pikakassat tai Kerää ja skannaa -palvelun. Uudistus on onnistunut kokonaisuus, Prismajohtaja Anna Kela

Miellyttävää ja edullista asiointia

– Monipuolisen ja palvelevan päivittäistavaraosaston uudistus koski tällä kertaa ovellisia kylmäkalusteita lähes 300 metrin pituudelta. Asiakasomistajat voivat nyt asioida ja me arinalaiset työskennellä kesät talvet miellyttävässä, tasaisen mukavassa lämpötilassa. Laajoista valikoimistamme voi valita mieluisan yksilöllisen ostoskorin; halvat Xtra-tuotteet, edulliset Kotimaista ja Rainbow omamerkkituotteet sekä tunnetut brändituotteet. Ne saa mukaan itselleen sopivimmalla tavalla, joko itse keräämällä tai S-kaupat.fi ruoan verkkokaupasta noutamalla tai kotiinkuljetuksella. Edullisesti ja bonukset päälle, jatkaa Prisman päivittäistavaraosaston myyntipäällikkö Petri Rissala.

Faktaa Prisma Limingantullin uudistuksista ja palveluista

Lisätietoja:
Osuuskauppa Arina, Prismajohtaja Anna Kela,
anna.kela@sok.fi, p. 044 788 4879

Osuuskauppa Arina suunnittelee Prismakeskuksen rakentamista Valtatie 8:n varteen Raahen Mettalanmäelle. Suunnitelmien toteutuessa nykyinen Raahen keskustassa sijaitseva Prisma uudistettaisiin nykyaikaiseksi S-marketiksi.

Mukana koko Raahen seudun kehittämisessä

Arina on hankkinut omistukseensa Raahen Portti Oy -yhtiön koko osakekannan. Yhtiöllä on Raahen kaupungin kanssa tehty sopimus Mettalanmäellä sijaitsevan tontin hallintaoikeudesta.

− Prismakeskuksen suunnitelmat ovat nyt siinä vaiheessa, että investointiesitys viedään Arinan hallituksen päätettäväksi kevään aikana. Mikäli hallitus hyväksyy esityksen ja suunnitelmat konkretisoituvat pääsemme siirtymään seuraavaan vaiheeseen. Rakentamisen olisi tällöin määrä alkaa 2023-2024 ja Prismakeskus päästäisiin avaamaan toivottavasti vuoden 2024 aikana, kertoo Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso

Vaikka Arina suunnittelee uutta Prismaa Mettalanmäelle, ei Raahen keskustan kiinnostavuus ole vähentynyt arinalaisten silmissä. Panostus Raahen talousalueen palveluihin on kokonaisuutena merkittävä.

− Raahessa ja sen lähialueella on runsaasti Arinan asiakasomistajatatalouksia. Siten markkina-alue on meille erittäin tärkeä investointikohde ja olemme sitoutuneet olemaan mukana Raahen keskustan kehittämisessä myös tulevaisuudessa. Mikäli suunnitelmat Mettalanmäen Prismakeskuksesta konkretisoituvat, tullaan nykyinen keskustan Prisma uudistamaan laajalla valikoimalla palvelevaksi, nykyaikaiseksi S-marketiksi. Haluamme myös jatkossa kehittää nykyistä, meille ja asiakkaillemme tärkeää kauppapaikkaamme sekä tarjota keskustan alueella asioiville laadukkaan ruokakaupan, Polso toteaa.

− Haluan kiittää Veli-Matti Välikangasta ja Jukka Vitikkaa, jotka ovat tehneet määrätietoisesti ja pitkäjänteisesti työtä Raahen seudun merkittävän kauppapaikan kehittämisen eteen, Polso kiittelee.

 

Lisätietoja:

Mikko Polso, toimialajohtaja, marketkauppa, +358 50 388 3430, mikko.polso@sok.fi

S-ryhmä on pilotoinut kahden vuoden ajan muutamassa myymälässä palvelua, jossa asiakas voi kerätä ostoksensa suoraan ostoskasseihin ja skannata ne jo myymälää kiertäessä. Näin kassalla asiointi on sujuvampaa, kun ostoksia ei kassalla erikseen skannata ja pakata ostoskorista kassiin.

Kerää ja skannaa, Prisma Järvenpää. Kuvattu Ässä-lehteen 2022, kuvaaja Anssi Vuohelainen.

Asiakkailta positiivista palautetta saanut palvelu tuodaan Prisma Limingantulliin tiistaista 5.4. alkaen.

– Etsimme jatkuvasti uusia arkea ja asiointia helpottavia ratkaisuja. Kerää ja skannaa -palvelusta on saatu muista osuuskaupoista tosi hyviä kokemuksia ja palautteita asiakkailta, joten halusimme laitteet ehdottomasti myös meille käyttöön. Limingantullin Prisma on Pohjois-Suomessa ensimmäinen kauppa, jossa näitä pääsee käyttämään, mutta suunnittelemme jo palvelun laajentamista. Seuraavana Kerää ja Skannaa otetaan käyttöön kesäkuun aikana Linnanmaan Prismassa, ryhmäpäällikkö Anna Kela kertoo.

Helpotus erityisesti ison ostoskorin asiakkaille

Prisma Limingantulliin myymälän molempien sisääntuloporttien luokse sijoitetaan käsiskannerit ja ohjeet palvelun käyttämiseen. Henkilökunta opastaa tarvittaessa sekä palvelun käyttöönotossa, että käsiskannerin käytössä. Asiakas nappaa sisäänkäynniltä mukaansa käsiskannerin ja skannaa ostoksensa sitä mukaa kun kerää niitä ostoskassiin. Pikakassojen luota löytyy käsiskannerin palautuspiste. Palautuksen yhteydessä tulostetaan koontikuitti, joka maksetaan normaalisti kassalla. Kassalla siis skannataan sutjakasti vain yksi viivakoodi, vaikka ostoksia olisi kertynyt monta kassillista.

– Pilottimyymälöissä jopa 80 prosenttia Kerää ja skannaa -palvelua käyttäneistä toivoi palvelun jatkuvan omassa lähikaupassaan. Tämä kertoo kovasta tyytyväisyyden tasosta ja uskomme, että palvelu otetaan innolla vastaan myös täällä meillä Oulun alueella, toteaa Kela.

Palvelun saa käyttöönsä, kun näyttää myymälän sisäänkäynnin luona olevan kalusteen lukijalle S-Etukorttia. Ensimmäisellä kerralla hyväksytään käyttöehdot, seuraavilla pelkkä S-Etukortin vilautus vapauttaa käsiskannerin. Palvelu on suunnattu S-ryhmän asiakasomistajille.

 

Lisätietoa:

Anna Kela, ryhmäpäällikkö, Prismajohtaja
044 788 4879, anna.kela@sok.fi

Maria Ylitapio, markkinointipäällikkö, marketkauppa
044 788 6465, maria.ylitapio@sok.fi

Viime vuoden marraskuussa käynnistyneen myymäläuudistuksen punaisena lankana on ollut rakentaa yhdessä entistä ehompi Prisma yhdessä omistajien kanssa. Omistajilta kerättyjen toiveiden tulokset ovat konkretisoitumassa ja uudistus on viimeistä silausta vaille valmis. Viimeisimpänä tänään perjantaina 14.5. avattu täysin uudistunut ruokatori. Koko uudistuksen valmistumista juhlitaan parin viikon kuluttua.

Uudistus on edennyt aikataulussa ja jäljellä on vielä viimeistelyä miljöötöissä ja pakasteosastolla.

Uusi myymäläjärjestys ja modernit kalusteet ovat mahdollistaneet valikoimien kasvattamisen yli tuhannella uudella tuotteella. Omistajien toiveita on täytetty muun muassa Prisman laajentuneen hedelmä- ja vihannesosaston myötä sekä lisääntyneiden tuore- ja maitotaloustuotteiden valikoimien osalta. Myös leipä- ja panimojuomaosastolle on päivitetty uusi upea ilme.

-Kaiken takana on ajatus rakentaa parasta Prismaa rakkaudesta Pohjois-Suomeen, omistajien tarpeiden ja toiveiden mukaisesti, Prismajohtaja Anna Kela toteaa.

Raikas ja paikallinen ruokatori

Uusi, merkittävästi monipuolisemmalla valikoimalla varustettu palvelutiski mahdollistaa entistä paremmin omistajien toiveiden huomioimisen ja tuoreen lähiruoan esilletuonnin. Aiempaa pidemmästä palvelutiskistä löytyy kalaa ja lihaa lukuisissa eri muodoissa, äyriäisiä, salaatteja, lämmintä ruokaa ja grillituotteita.

– Että voikin olla tyytyväinen lopputulokseen! Meillä on nyt aivan huikean hienot puitteet, joissa tarjoamme omistajillemme parasta palvelua, Prisman päivittäistavarakaupan myyntipäällikkö Antero Lappalainen hymyilee.

-Yksi uutuus on maustebaari, jossa asiakas voi valita lihalle, broilerille ja kalalle haluamansa kuivamausteet tai marinadin.

Ruokatori on remontoitu visuaaliseksi, kauniisti valaistuksi ja yksityiskohdiltaan mietityksi. Myös kaikki ruokatorin taustatilat on uusittu kylmäkalusteineen, uuneineen sekä varasto- ja käsittelytiloineen energiatehokkuusasiat huomioiden.

– Valikoimaa ja tuotteistusta kehitetään koko ajan sen mukaan, mitä omistajat haluavat. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uuden ajan Prismaan, Antero toivottaa.

Faktaa Prisma Linnanmaan uudistuksesta

Lisätietoja: 

Anna Kela, ryhmäpäällikkö, Prismajohtaja, +358 44 788 4879, anna.kela@sok.fi

Koko myymälän ilme on uudistettu.

Koko myymälän ilme on uudistettu.

Kylmä- ja lämmitystekniikan modernisoinnin myötä kiinteistön energiankulutus putoaa huomattavaksi.

Kylmä- ja lämmitystekniikan modernisoinnin myötä kiinteistön energiankulutus putoaa huomattavaksi.

Prisman hedelmäosasto

Hedelmä- ja vihannesosaston valikoimaa laajennettiin uudistuksessa.

 

Osuuskauppa Arinan ruoan verkkokaupan palvelut laajentuvat Oulun seudulla, kun noutopalvelu ja kotiinkuljetus käynnistyvät Linnanmaan Prismassa 3.3.2021 alkaen. Ruoan verkkokaupassa omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Linnanmaan noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetettuna suoraan kotiovelle.

-Uusi Linnanmaan Prisman ruoan verkkokauppa täydentää verkkokaupan palveluita Oulun seudulla. Jatkossa omistajilla on myös Oulun pohjoispuolella käytössään kätevä noutopiste. Ruoan verkkokaupan kysyntä on yhä kohtalaisen korkealla, ja haluamme parantaa palvelun saatavuutta omistajille. Uuden keräilypisteen myötä vapaita toimitusaikoja saadaan Oulun alueelle merkittävästi lisää, kertoo Prisma Linnanmaan johtaja Anna Kela.

Uusi palvelu lisää omistajien mahdollisuuksia hoitaa ostokset silloin kuin se parhaiten sopii, vaikka omalta kotisohvalta. Tilattavissa on lähes koko Prisman ruokavalikoima sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

-Palvelun käyttö on nopeaa ja edullista. Kannustamme myös vertailemaan hintoja verkossa, Kela sanoo.

Linnanmaan Prisman verkkokauppa toimii osana Foodie-palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Uusi palvelu otetaan käyttöön keskiviikkona 3.3. alkaen osoitteessa foodie.fi/prismalinnanmaa.

-Asiakas valitsee verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna aikana Prismasta. Noutopiste sijaitsee Linnanmaan jäähallin puoleisessa päädyssä. Noutopisteellä on lokerikot, joista asiakkaat noutavat valmiiksi kerätyt ostoksensa. Kerättävien tuotteiden valinnassa kiinnitetään erityistä huomioita laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti, ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat lokerikkonsa, Kela lisää.

Tuotteille voi myös valita kotiinkuljetuksen, jolloin lähetti tuo ostokset kotiovelle sovittuna ajankohtana. Kotiinkuljetusalueen voi tarkistaa foodie.fi/prismalinnanmaa -sivulta palvelun auettua.

-Tervetuloa käyttämään uutta kätevää noutopistettä sekä hyödyntämään kotiinkuljetuspalvelua, Kela toivottaa.

Ruoan verkkokaupan avaus on osa Linnanmaan Prisman laajempaa uudistusta, jossa myymälä päivitetään uusimman Prisma-konseptin mukaiseksi, ruoan valikoimat lisääntyvät ja kaupan kylmätekniikka modernisoidaan entistä ympäristövastuullisemmaksi. Oulussa palvelevat lisäksi Prisma Limingantullin ja Sokos Herkun ruoan verkkokaupat. Noutotilaukset ovat S-Etukortilla alkaen 4,90 € ja kotiinkuljetus S-Etukortilla alkaen 9,90 €.

 

Lisätietoja:

Maria Ylitapio, markkinointipäällikkö, marketkauppa, 044 788 6465, maria.ylitapio@sok.fi

Linnanmaan Prisman historian mittavin uudistus on käynnissä. Myymälän ilme muutetaan kevään kuluessa uuden Prisma-konseptin mukaiseksi ja kaupan valikoimat laajentuvat erityisesti ruokaosastolla. Uudistus tuo Linnanmaalle myös ruoan verkkokaupan noudon ja kotiinkuljetuksen, sekä parturi-kampaamo Tälläämön. Valmista on kokonaisuudessaan toukokuussa 2021.

Uudistuksen tavoitteena on kehittää Linnanmaan Prismasta entistäkin toimivampi ja laajempi palvelukokonaisuus omistajille. Kysyimme loppuvuodesta omistajien toiveita uudistuvan Prisman palveluiden ja valikoimien osalta. Halusimme kuulla mitkä ovat Prisman tärkeitä ylläpidettäviä vahvuuksia ja mitä tekijöitä meiltä erityisesti toivotaan vahvistettavan. Linnanmaan Prismaa arvostetaan asiointipaikkana erityisesti sopivan kokonsa ja hyvien valikoimien vuoksi. Omistajat antoivat kiitosta Prismakeskuksen hyvistä oheispalveluista, kuten ravintolamaailmasta ja runsaista pakettiautomaateista. Hedelmä- ja vihannesosastolle toivottiin laajennusta – ja tätä onkin tulossa. Erityisesti maitotaloustuotteiden, jogurttien ja hapanmaitotuotteiden valikoimiin haluttiin lisää vaihtoehtoja ja laajennus tuo uutta myös tähän.

Kaikki kalusteet vaihdetaan uusiin, energiaa säästäviin ovellisiin kalusteisiin koko talon energiatekniikan modernisoinnin lisäksi. Vastuullisuus ympäristöstä on huomioitu tärkeänä osana uudistusta.

Uudistuksen ensimmäisessä vaiheessa vuodenvaihteessa kaikki Prisman kassapöydät päivitettiin uusiin ja itsepalvelukassojen määrää lisättiin. Seuraava valmistuva palvelu on maaliskuussa avattava ruoan verkkokaupan noutopiste ja kotiinkuljetus.

Myymälässä tapahtuu

Kevään kuluessa tapahtuvista ruokaosaston hyllyjärjestyksen muutoksista tiedotetaan myymälässä päivittäin opasteilla. Tammikuussa uudistöitä tehdään muun muassa kuivatavaraosastolla, ja helmikuun alkuun mennessä viimeistellään myös Prisman käyttötavaraosasto valmiiksi. Myös myymälän taustatiloja laajennetaan ruoan verkkokaupan noutopalvelun myötä. Pyrimme varmistamaan mahdollisimman sujuvan asioinnin omistajillemme koko uudistuksen ajan.

Oma parturi-kampaamo

Myös parturi-kampaamo Tälläämön rakentaminen etenee suunnitellusti, ja avajaisia vietetään toukokuun puolessa välissä. Parturi-kampaamon rekrytoinnit käynnistyvät tammi-helmikuun vaihteessa

Verkkokauppa avataan maaliskuun alussa

Linnanmaan Prisman ruoan verkkokaupan toiminta käynnistyy maaliskuussa. Omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Linnanmaan uudelta noutopisteeltä. Linnanmaan Prisman verkkokauppa tulee toimimaan osana uutta S-kaupat.fi -palvelua, jota pilotoidaan jo Limingantullin Prisman ja Sokos Herkun osalta Oulussa. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta.

 

Lisätietoja:

Anna Kela, ryhmäpäällikkö, Prismajohtaja, +358 44 788 4879, anna.kela@sok.fi

Prisma Linnanmaa - havainnekuva ruokatorista

Myymälän ilme muutetaan kevään kuluessa uuden Prisma-konseptin mukaiseksi.

Prisma Linnanmaa - havainnekuva leipäosastolta

Valikoimat kasvavat ja tarjolle tulee lisää tuotevaihtoehtoja.

Prisma Linnanmaa - havainnekuva heviosastolta

Hedelmä- ja vihannesosasto laajenee.

Nyt käynnistyvässä Prisma Linnanmaan uudistuksessa myymälän kylmäkalustejärjestelmä vaihdetaan energiatehokkaisiin, hiilidioksiditekniikalla toimiviin kylmälaitteisiin. Tämän lisäksi ruoan verkkokaupan toiminnan aloittamiseen liittyvä laajennus valmistuu alkuvuodeksi 2021. Loppuvuoden aikana tehtävät uudistyöt koskevat etupäässä myymälän taustatiloja.Myymälän päivittäistavaraosaston uudistus aloitetaan ensi vuoden alussa.

Uutta niin verkossa kuin kivijalassa

Linnanmaan Prisman ruoan verkkokauppa avataan kevättalvella.

– Tämä on odotettu palvelu meidän alueella. On hienoa, että Limingantullin Prisman ja Sokos Herkun verkkokauppojen lisäksi pääsemme avaamaan palvelun myös Linnanmaalla. Verkkokaupan myötä asiakkaat voivat tehdä ostokset kotisohvalta, tilata kotiinkuljetuksen tai noutaa ostokset nyt rakennettavalta Linnanmaan noutopisteeltä, Prismajohtaja Anna Kela kertoo. 

– Loppuvuoden 2020 aikana kassalinjasto uudistetaan ja samalla pikakassoja saadaan lisää. Myös päivittäistavaraosasto uudistuu kokonaisuudessaan alkuvuoden 2021 aikana. Päivittäistavarapuolen valikoima suunnitellaan uudelleen vastaamaan entistä paremmin alueen omistajien tarpeita ja toiveita. Valikoimia kasvatetaan huomattavasti entiseen nähden. Palvelut kehittyvät muun muassa laajenevan ruokatorin ja Linnanmaalle avattavan parturi-kampaamo Tälläämön voimin, Kela lisää. 

Vihreämpi Prisma

Uudistuksen myötä koko kiinteistön tekniikka muutetaan uusimpaan saatavilla olevaan ympäristöystävälliseen ja kierrätyspohjaisen materiaalin hyötykäyttöön perustuvaan ratkaisuun.Järjestelmässä hyödynnetään maaperää energiatankkina. Tankkiin ladataan kesällä kylmäjärjestelmän lauhde-energia, joka talvella käytetään lämmitykseen. Muutoksen myötä rakennuksen energiakulut pienenevät merkittävästi aiempaan nähden.

– Meille on tärkeää olla omalta osaltamme mukana varmistamassa parempaa huomista pohjoissuomalaisille ja toimia vastuullisesti. Uudet energiaratkaisut, kuten hiilidioksidia hyödyntävä kylmäjärjestelmä, lauhdelämmön kierrättäminen, maalämmön ja led-valaistuksen käyttö varmistavat sen, että, että Prisma on tulevaisuudessa lähes hiilinegatiivinen, Kela kertoo.

Prisman uudistus valmistuu kokonaisuudessaan keväällä 2021. Hanke toteutetaan vaiheittain, jotta asiointi olisi koko uudistuksen ajan mahdollisimman sujuvaa. Osuuskauppa Arinan kokonaisinvestointi Linnanmaan Prisman uudistukseen on 9,5 miljoonaa euroa. Osuustoiminnallisena yrityksenä tehtävämme on toimia pohjoissuomalaisten kotitalouksien hyödyksi ja Linnanmaan uudistus on osoitus tästä työstä, rakkaudesta Pohjois-Suomeen. Haluamme kuulla alueen omistajia ja tulemme osallistamaan heitä uudistuksen edetessä.

 

Lisätietoja: 

Osuuskauppa Arina, Anna Kela, ryhmäpäällikkö, prismajohtaja, 044 788 4879, anna.kela@sok.fi

Energiaratkaisujen osalta:
Arinan Kiinteistöt Oy, Tuukka Päkkilä, rakennuttajapäällikkö, 030 4631 434, tuukka.pakkila@sok.fi

Osuuskauppa Arina kehittää palveluitaan ja avaan uuden ruoan verkkokaupan Prisma Rovaniemelle. Rakennustyöt ovat parasta aikaa käynnissä ja toiminta käynnistyy lokakuun aikana. Ruoan verkkokaupassa ostokset tilataan ja maksetaan verkossa ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Rovaniemen noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksen suoraan kotiovelle.

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu omistajien keskuudessa. Erityisesti tämän vuoden aikana olemme saaneet paljon palautetta siitä, että meidän toivotaan tarjoavan Prisman palveluita myös verkossa. Nyt tähän omistajien toiveeseen vastataan, kertoo Prisma Rovaniemen johtaja Matti Puranen.

Prisma ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi tehdä verkossa ja noutaa valittuna ajankohtana Prisma Rovaniemen noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksena suoraan kotiovelle asti. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

– Verkkokaupan myötä asiakas voi tehdä turvallisesti viikko-ostoksensa vaikka suoraan kotisohvalta käsin. Uusi palvelu mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemman ja joustavamman mahdollisuuden asioida meillä, toteaa Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

– Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Palvelun käyttö kokonaisuudessaan on nopeaa ja edullista. Hintojen vertailu verkossa on helppoa ja kannustamme asiakkaitamme siihen, Polso vinkkaa.

Nouto tai kotiinkuljetus

Rovaniemen ruoan verkkokauppa avataan lokakuun aikana. Verkkokauppaa tullaan kehittämään yhdessä asiakkaiden kanssa ja näin pyritään tarjoamaan asiakkaille mahdollisimman asiakaslähtöinen palvelu.

– Asiakas klikkaa verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna ajankohtana Prisma Rovaniemen noutopisteellä tai valitsee kotiinkuljetuksen. Noutopiste on avoinna maanantaista lauantaihin 8-23 ja sunnuntaisin 9-23, kertoo Puranen.

– Noutopisteellä on noutolokerikot, joista asiakas noutaa valmiiksi kerätyt ostokset. Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa, täsmentää Puranen.

Tuotteille voi myös valita kotiinkuljetuksen, jolloin lähetti tuo ostokset kotiovelle asti sovittuna ajankohtana. Tarkempi kotiinkuljetusalue hintatietoineen julkaistaan myöhemmin.

– Suosittelen lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua. Kehitämme palveluitamme omistajia varten, rakkaudesta Pohjois-Suomeen, Puranen summaa.

Lisätietoja:
toimialajohtaja Mikko Polso, Marketkauppa, Sokos Pukumies, Emotion ja Tälläämö, +358 50 388 3430, mikko.polso@sok.fi
Prismajohtaja, ryhmäpäällikkö Matti Puranen, marketkauppa, +358 40 8493 310, matti.puranen@sok.fi

Säästä aikaa ja tilaa ruoat verkosta!

Säästä aikaa ja tee ostokset verkossa!

Tilaa vaikka heti: foodie.fi/prismalimingantulli

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan toiminta käynnistyy maanantaina 3. helmikuuta. Ruoan verkkokaupassa omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne voi noutaa valmiiksi pakattuna Prisma Limingantullin noutopisteeltä.

Prisma ruoan verkkokaupassa ruokaostokset voi tehdä verkossa ja noutaa valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin noutopisteeltä tai tilata kotiinkuljetuksena suoraan kotiovelle asti. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko Prisman ruokavalikoiman sekä valikoituja päivittäiskäyttötavaratuotteita.

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu omistajien keskuudessa. Verkkokaupan myötä asiakas voi tehdä viikko-ostoksensa vaikka suoraan kotisohvalta käsin. Uusi palvelu mahdollistaa asiakkaillemme entistä laajemman ja joustavamman mahdollisuuden asioida meillä, toteaa Osuuskauppa Arinan marketkaupan toimialajohtaja Mikko Polso.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokauppa toimii osana Foodie-palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin Prisman hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan keräilymaksulla, alkaen 4,90 € S-Etukortilla.

– Palvelun käyttö kokonaisuudessaan on nopeaa ja edullista. Kannustamme asiakkaita vertailemaan hintoja verkossa, Polso vinkkaa.

Nopea ja helppo

Uutta palvelua pääsee käyttämään 3.2. alkaen osoitteessa foodie.fi/prismalimingantulli. Palvelun mobiilisovellusta voi käyttää sekä tabletilla että älypuhelimella.

– Asiakas valitsee verkossa ostoskoriinsa haluamansa tuotteet ja noutaa ne valittuna ajankohtana Prisma Limingantullin eteläpäädyssä sijaitsevalta noutopisteeltä. Noutopiste on avoinna 24/7 ja auton voi pysäköidä noudon ajaksi noutopisteen edustalla oleville parkkipaikoille, kertoo Prisma Limingantullin johtaja Anna Kela.

– Noutopisteellä on noutolokerikot, joista asiakkaat noutavat valmiiksi kerätyt ostoksensa. Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille ja pakasteille on omat noutolokeronsa, täsmentää Kela.

Prisma Limingantullin ruoan verkkokaupan kotiinkuljetukset hoitaa paikallinen yhteistyökumppani Oulun Kuriiri. Kotiinkuljetuksen hinta määräytyy kuljetusalueen mukaan, S-Etukortilla alkaen 9,90 €. Kotiinkuljetusalueen voi tarkistaa foodie.fi/prismalimingantulli-sivulta palvelun auettua.

– Suosittelen lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua, Kela täydentää.

Tilaamisen 4 askelta

Näin tuotteiden tilaaminen onnistuu 3.2.2020 alkaen:

  1. Mene osoitteeseen foodie.fi/prismalimingantulli
  2. Lisää ostoskoriin haluamasi tuotteet
  3. Valitse noutopisteeksi Prisma Limingantulli sekä haluamasi noutoaika tai valitse kotiinkuljetus
  4. Viimeistele ja maksa tilaus