Olemme palanneet palvelemaan normaaleilla aukioloajoilla. Mahdollisista tulevista aukioloaikamuutoksista ilmoitamme S-kanavalla sekä Arinan Omistajapalvelun Facebook-sivuilla.

Palvelemme teitä seuraavasti:

Prisma Limingantulli ma – pe klo 9 – 20
la klo 10 – 18
su suljettu
Prisma Linnanmaa ma – pe klo 9 – 20
la klo 10-17
su suljettu
Prisma Kemi ma – pe klo 10 – 18
la klo 10 – 16
su suljettu
Prisma Raahe ma klo 11 – 17
ti suljettu
ke – pe klo 11 – 17
la suljettu
su suljettu
Prisma Rovaniemi ma – pe klo 9 – 19
la suljettu (syyskuusta lähtien palvelemme lauantaisin klo 10 – 17)
su suljettu
Kauppakeskus Valkea,
Kesäkatu
ma – pe klo 11 – 18
la klo 11 – 17
su klo 12 – 16

 

Halutessanne voitte myös varata ajan Omistajapalvelu ja S-Pankin palvelupisteeseen osoitteessa: https://www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus/

Maanantaista 23.3.2020 alkaen palvelemme supistetuin aukioloajoin. Mahdollisista tulevista aukioloaikamuutoksista sekä paluusta normaaleihin aukioloaikoihin ilmoitamme S-kanavalla sekä Arinan Omistajapalvelun Facebook-sivuilla.

Palvelemme teitä seuraavasti:

Prisma Limingantulli ma – pe klo 10 – 18
la klo 10 – 17
Prisma Linnanmaa ma – pe klo 11 – 17
la suljettu
Prisma Kemi

ma – pe klo 10 – 17
la suljettu

Prisma Raahe ma klo 11 – 17
ti suljettu
ke – pe klo 11 – 17
la suljettu
Prisma Rovaniemi ma – pe klo 9 – 17
la suljettu
Kauppakeskus Valkea, Kesäkatu suljettu

 

Halutessanne voitte myös varata ajan Omistajapalvelu ja S-Pankin palvelupisteeseen osoitteessa: https://www.s-pankki.fi/fi/ajanvaraus/

S-Pankin asiamiestoiminnassa on tapahtumassa iso harppaus eteenpäin, kun osuuskaupat järjestelevät pankkitoimintaa erilliseksi vastuutoimialaksi.
 

Osuuskauppa Arinassa lähdettiin uuden toimintamallin pilottiin jo syksyllä 2015. Omistaja- ja pankkipalveluihin keskittyvä tiimi aloitti Oulun Limingantullin Prisman omistajapalvelupisteessä. Tulokset olivat heti erinomaisia. Tulosloikka ei jäänyt tähdenlennoksi, vaan toiminta on kehittynyt tasaisesti.
 
Pilottiin lisättiin keväällä 2016 Oulun Kauppakeskus Valkean Sokos Pukumiehen omistajapalvelupiste. Huhtikuun 2017 alusta alkaen kaikki Arinan asiakaspalvelupisteet toimivat omistaja- ja pankkipalveluihin keskittyvän organisaation alaisuudessa.
 

Omistajapalvelut Limingantullin menestysresepti
 

Tehtävään erikoistuneet palveluneuvojat, myyntiä sparraava palveluvastaava, kannustava koko Omistajapalvelut-tiimin palvelupäällikkö ja osuuskaupan johdon tuki. Tapahtumakeskeisen palveluorganisaation kehittäminen myyntiorganisaatioksi, jossa keskeisellä sijalla on omistajapalvelun ja myynnin myötä kehittyvät asiamiespalkkiot. Systemaattinen Hyötylaskurin käytön ohjaus ja seuranta periaatteella: jokaisella omistajalla on oikeus tietää tarjolla olevat omistajahyödyt euroina.
 
Palvelupäällikkö Marjo Ylikoski: ”Hieno mahdollisuus keskittyä omistajahyötyihin ja myyntiin. Omistajapalautteet ovat olleet todella positiivisia. Tehdään työtä kuin ihminen ihmiselle, vaikka pankkimaailmassa ollaankin.”
 
Markkinointijohtaja Pasi Ruuskanen: ”Haluamme tarjota entistä parempaa omistajapalvelua. Pilottikokemukset rohkaisivat keskittämään henkilökohtaiset omistaja- ja pankkipalvelut asiantuntijatiimille, harvempiin omistajapalvelupisteisiin. Omistajat saavat enemmän tietoa omistajahyödyistä ja osuuskauppa asiamiespalkkioita myynnistä.”
 

Uusi s-pankki.fi -sivusto tarjoaa asiakkaille entistä kiinnostavampaa sisältöä ja helpompaa navigointia.

S-Pankin verkkosivusto on palvellut pankin asiakkaita vuodesta 2007 lähtien. Osoitteessa s-pankki.fi käy kuukausittain puoli miljoonaa eri kävijää. Pankilla on nyt uudet sivut. Uudistuksen myötä sivuston rakennetta, navigaatiota ja sisältöjä on kehitetty. Uudistus ei koske S-Pankin verkkopankkia.

– Uudistuksen tavoitteena on tuoda sivuille paremmin asiakkaita palvelevia kokonaisuuksia, summaa S-Pankin sähköisistä kanavista vastaava Tuomo Pyhälä.

Monien muiden verkkopalveluiden tapaan uusi s-pankki.fi pyrkii korostamaan sivuston sisältöjä siten, että jokainen kävijä löytäisi hänelle relevantit sisällöt aiempaa helpommin. Sivusto on myös responsiivinen eli sen sisällöt on optimoitu näkymään parhaalla mahdollisella tavalla eri päätelaitteissa

Verkkopankkiin omalta kirjautumisikkunalta

Vaikka verkkopankki ei sivuston uudistuksen myötä muutu, nivoutuvat s-pankki.fi -sivusto ja verkkopankki jatkossa tiiviimmin toisiinsa. Aiemmin verkkopankkiin on voinut kirjautua siirtymällä linkistä verkkopankin omalle kirjautumissivulle. Uudella s-pankki.fi:llä kirjautuminen on tuotu suoraan osaksi s-pankki.fi -palvelua.

Kirjaudu verkkopankkiin -nappula löytyy edelleen sivuston oikeasta yläkulmasta, mutta erillisen sisäänkirjautumissivun sijaan linkki avaa suoraan sivulle oman kirjautumisikkunan. Käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämisen jälkeen matka jatkuu tuttuun tapaan verkkopankin puolelle, ja myös kertakäyttöinen avainluku kysytään entiseen tapaan.

Tuotteiden esittelyistä on nyt aiempaa helpompi siirtyä suorilla linkeillä verkkopankin eri osioihin. Uuden s-pankki.fi:n tuotesivuilla verkkopankkilinkin tunnistaa oranssista väristä, kaikki muut linkit ovat vihreitä. Linkki avaa sivun päälle oman kirjautumisikkunan, johon syötetään käyttäjätunnus ja salasana.

Verkkopankkiin kirjautuminen on uudistusten jälkeen nopeampaa ja yhtä turvallista kuin ennenkin.  

Artikkelit arjen apuna

Viime vuonna tehdyn asiakastutkimuksen mukaan asiakkaat toivovat pankin olevan aidosti arjen taloudenhoidon kumppani. Mainosten sijaan asiakkaat kertoivat kaipaavansa neutraalia sisältöä, joka tarjoaa luotettavaa tietoa muillekin kuin ekonomin koulutuksen saaneille. Niinpä uuden verkkosivuston etusivulla tulee olemaan päivittäisiin raha-asioihin liittyviä kiinnostavia artikkeleita tavallisten ihmisten näkökulmasta kirjoitettuna.

Etusivulla julkaistaan muun muassa Yhteishyvästä tuttuja käytännöllisiä juttuja omaan talouteen liittyen sekä ajankohtaisia tutkimustuloksia rahan käyttöön liittyen. 

Avajaispäivänä 31.10. mm. kahvitus, avajaistarjouksia, tuote-esittelyjä ja arvonta.

Osuuskauppa Arinan omistavat asiakkaat. Arinan tehtävänä on tuottaa palveluja ja hyötyjä omistajille. Limingantullin Prismakeskus on Arinan suurin palvelukokonaisuus, tarjoten entistä monipuolisemmat palvelut ja omistajahyödyt samalla kauppareissulla.

Pohjois-Suomen suurin ja monipuolisin hypermarket

Uudistunut Prismakeskus on yli 23 000 m2:n kokonaisuus, josta Prisman osuus on n. 16 500 m2.

Prisma Limingantulli on kooltaan ja valikoimiltaan Pohjois-Suomen suurin hypermarket. Laajentuneella päivittäistavaraosastolla on jopa yli 20 000 tuotetta. Palvelutorilta saa lämpimiä ruoka-annoksia, grillituotteita, liha- ja kalatuotteita, salaatteja, take away –valmisruokia ja juustoja. Lähiruokavalikoima on entisestään laajentunut ja uudessa Fazer-leipomossa tuotteet leivotaan paikan päällä.

Prisman kodin, kodintekniikan ja viihteen, rakentamisen ja remontoinnin, pukeutumisen ja sportin osastoilla on n. 55 000 tuotetta ja useita palvelupisteitä. Prisma Jelppi täydentää palvelukokonaisuutta tarjoten kotiinkuljetusta, kalusteiden kasausta, asennuspalvelua, suksien huoltoa ja luistinten teroitusta.

Monipuoliset oheispalvelut – mm. hyvinvointipalvelujen keskittymä

Prismakeskuksessa on tarjolla hypermarketin lisäksi monipuoliset oheispalvelut. Prisman omistajapalvelu (sis. Info, Lippupalvelu, S-Pankki, Tax Free, Toto ja Veikkaus) sijaitsee aulatiloissa. Prisma Parturi-kampaamo tarjoaa 2. kerroksessa hiustenleikkuut ja hiustenhoidon sekä kampaamotuotteet, jotka ovat myynnissä myös hypermarketin puolella.

Aulatiloissa palvelevat lisäksi Alko, DNA Kauppa, Kultajousi, Life, Nordea-maksuautomaatti, Otto-automaatti, Oulun III Hansa Apteekki, Pohjola Vakuutus, Raha-automaattiyhdistys, Ravintolamaailma (sis. Buffa, Hesburger ja Presso), Saunalahti, SmartPost-automaatti ja Valkealinnan Optiikka. Joulukuun alussa avattavassa 2. kerroksessa palvelevat Prisma Parturi-kampaamon lisäksi Coronaria, Hammasklinikka Dent ja Väriasema. Prismakeskuksen hyvinvointipalvelut muodostavat laajimman keskittymän Pohjois-Suomessa.

Pysäköintialue on laajentunut. ABC-automaattiasema tarjoaa tuplasti tankkauspisteitä ja sähköautojen latauspisteen. Lapsille on uusi leikkialue. Limingantullin alueen liikennejärjestelyt ovat kehittyneet.

Energiatehokas työympäristö n. 300 työntekijälle

Prismakeskus on ensimmäinen suurmyymälä, jossa on luovuttu ympäristölle haitallisten kylmäaineiden käytöstä sekä myymälän kylmälaitteiden että kiinteistön jäähdytyksen osalta. Hiilidioksiditeknologiaan perustuvan kylmäjärjestelmän integroinnilla osaksi talotekniikkaa pienennetään kiinteistön ostoenergiatarvetta ja kokonaisenergiakulutusta. Prisma Limingantulli on uudistunut tekniikan lisäksi mm. kalusteiden, myymälämiljöön ja valaistuksen osalta.

Osuuskauppa Arina investoi Prismakeskukseen n. 30 milj. euroa. Laajennus on Arinan vuoden suurin rakennushanke, jonka työllistävä vaikutus on 100 henkilötyövuotta. Laajentuneessa Prismakeskuksessa työskentelee yhteensä n. 300 työntekijää.