Prisma Zeppelin laajenee 9.000 m2 hypermarketiksi


18.08.2011

Prisma Zeppelin laajenee

Kauppakeskus Zeppelinin vetovoima ja asiakasmäärät lisääntyvät entisestään. Sponda Oyj laajentaa Osuuskauppa Arinan vuokraamia tiloja kauppakeskus Zeppelinissä. Prisma laajenee n. 9.000 m2:n hypermarketiksi. Prisman työntekijämäärä lisääntyy n. 30-40 työntekijällä. Laajennus valmistuu joulukauppaan.

Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalainen osuuskunta, jonka omistavat asiakkaat. Muita omistajia ei ole. Oulun eteläpuolella asiakasomistajien osuus kaikista kotitalouksista on yli 70 prosenttia. Arinan tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajatalouksille. Kaikki hyöty Arinan toiminnasta jää alueen asiakkaiden hyväksi.

Sponda Oyj laajentaa Osuuskauppa Arinan vuokraamia Prisma Zeppelinin tiloja aikaisemmasta n. 5 000 m2:stä n. 9 000 m2:n hypermarketiksi. Prisma Zeppelin on laajennuksen jälkeen Prisma Linnanmaan kokoinen.

’Prisma Zeppelin on hypermarket, joka tarjoaa kauppakeskuksessa laajenevan ja edullisen päivittäistavaroiden, pukeutumisen, viihteen ja kodintekniikan, sportin sekä rakentamisen ja remontoinnin tuotevalikoiman. Merkittävää laajennusta tulee mm. viihteen, kodintekniikan ja sportin tuotevalikoimiin. Uudistamme myös päivittäistavaraosaston palvelutiskin ja avaamme myymäläleipomon. Asiakaspalvelupiste tarjoaa S-Pankin, Veikkauksen ja RAY:n palvelut sekä asiamiespostin. Tarjoamme lähes 100 työntekijän voimin monipuoliset palvelut asiakasomistajille’, kertoo Prismajohtaja Arto Mustonen.

’Osuuskauppa Arina on pohjoissuomalaisten asiakasomistajien asialla. Kehitämme palveluja aktiivisesti eri toimialoilla ja erikokoisilla yksiköillä. Kattavan palveluverkoston myötä asiakasomistajilla on mahdollisuus keskittää ostonsa omistamaansa yritykseen. Käyttämällä oman kaupan palveluja asiakasomistajat hyötyvät eniten. Palveluja kehitetään asiakasomistajia kuuntelemalla, toimialueen väestö- ja ostovoimakehitys huomioiden’, jatkaa Arinan toimitusjohtaja Veli-Matti Puutio.