Prisma Limingantullin uudistus valmistui pääsiäisviikolle


03.04.2023

Asiakasomistajien odotus palkitaan, kun alkuvuonna käynnistetty Prisma Limingantullin myymälätilojen ja kassa-alueen uudistus on valmistunut. Kassa-alue on entistä valoisampi, päivittäistavaraosasto miellyttävämpi asioida sekä myös kauneuden ja lasten osastoja uudistettu. Osuuskauppa Arina investoi suurimman Prisma-hypermarkettinsa uudistukseen miljoona euroa.

Vuonna 1999 avattua Prisma Limingantullia on uudistettu muutamaan otteeseen. Vuonna 2013 koko Prismakeskus sai uuden ilmeen ja laajennusosan. Vuonna 2019 uudistettiin Prisman käyttö- ja päivittäistavaraosastoja. Nyt toteutettu uudistus on kolmas merkittävä Prismaa koskeva uudistus.

Prisma Limingantullissa asioi vuositasolla yli 2 miljoonaa asiakasta, jotka käyttävät aktiivisesti niin Prisman kuin koko Prismakeskuksen monipuolisia palveluja. Limingantullin Prismakeskus on suurin Osuuskauppa Arinan palvelukeskittymä asiakasomistajille.

Uudistus vastaus asiakasomistajien toiveisiin ja tarpeisiin

– Uusien ovellisten myymälän kylmäkalusteiden vuoksi päivittäistavaraosastolla on miellyttävämpi asioida ja myös työskennellä sekä samalla Prisman energiatehokkuus koheni entisestään. Uuden upean ilmeen saanut kauneuden alue tarjoaa entistä laajemmat valikoimat. Lapsiperheiden tuotteet, kuten lelut, askartelutuotteet, lasten vaatteet, lastenruoat ja -tarvikkeet sekä vaipat löytyvät nyt yhdeltä aluekokonaisuudelta. Kassa-alue on entistä valoisampi ja asiakasomistajat voivat valita itselleen sopivimman palvelumuodon kassalla asioinnilleen; palvelevat kassat, pikakassat tai Kerää ja skannaa -palvelun. Uudistus on onnistunut kokonaisuus, Prismajohtaja Anna Kela

Miellyttävää ja edullista asiointia

– Monipuolisen ja palvelevan päivittäistavaraosaston uudistus koski tällä kertaa ovellisia kylmäkalusteita lähes 300 metrin pituudelta. Asiakasomistajat voivat nyt asioida ja me arinalaiset työskennellä kesät talvet miellyttävässä, tasaisen mukavassa lämpötilassa. Laajoista valikoimistamme voi valita mieluisan yksilöllisen ostoskorin; halvat Xtra-tuotteet, edulliset Kotimaista ja Rainbow omamerkkituotteet sekä tunnetut brändituotteet. Ne saa mukaan itselleen sopivimmalla tavalla, joko itse keräämällä tai S-kaupat.fi ruoan verkkokaupasta noutamalla tai kotiinkuljetuksella. Edullisesti ja bonukset päälle, jatkaa Prisman päivittäistavaraosaston myyntipäällikkö Petri Rissala.

Faktaa Prisma Limingantullin uudistuksista ja palveluista
  • Prisma Limingantulli avattiin vuonna 1999. Prismakeskusta laajennettiin vuonna 2013. Vuonna 2019 Prismaan tehtiin edellinen suurempi uudistus, jolloin päivittäistavaran osuus laajeni aiemmasta.
  • Nyt toteutettu uudistus näkyy asiakkaille kassaosastolla, päivittäistavaraosastolla sekä kauneuden ja lasten osastoilla. Palvelevien kassojen lisäksi tarjolla on pikakassat sekä Kerää ja skannaa -palvelu. Ruoan verkkokauppa kasvaa tasaisesti sekä noutopalvelun että kotiinkuljetuksen osalta.
  • Päivittäistavaraosastolle uusittiin ovellisia kylmäkalusteita lähes 300 metriä. Uudistus säästää energiaa noin 700 000 kWh vuodessa, mikä vastaa keskimäärin noin 40 sähkölämmitteisen omakotitalon vuotuista sähkönkulutusta. Uudistus ja aiemmin toteutetut uudistukset (led-valaistus, CO2-kylmälaitos, maalämpö, aurinkopaneelit katolla) edesauttavat Osuuskauppa Arinan tavoitetta saavuttaa hiilinegatiivisuus vuoteen 2025 mennessä.
  • Osuuskauppa Arina investoi tuoreimpaan uudistukseen noin miljoona euroa.
  • Limingantullin Prismakeskus on monipuolinen palvelukokonaisuus laajoilla aukioloajoilla. Samalla käynnillä saa Prisman lisäksi niin osuuskaupan omat ABC:n (polttoneste, sähkölataus, pesu), Fafa’sin, Ravintolamaailman (sis. Hesburger, Pizza&Buffa), S-Pankin ja Tälläämön palvelut kuin lukuisat muut oheispalvelut.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Arina, Prismajohtaja Anna Kela,
anna.kela@sok.fi, p. 044 788 4879