SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus palkitsi Sokos Hotellien parhaat päälliköt, onnellistajat ja hotellit 6.10. Ajan hengen mukaisesti palkinnot jaettiin Helsingin Original Sokos Hotel Triplasta ja kaikkien hotellien henkilöstö oli mukana etäyhteydellä. Palkittujen kunniaksi juotiin yhdet Suomen suurimmista virtuaalikahveista. Rovaniemen Original Sokos Hotel Vaakuna sai peräti kaksi palkintoa.
Sokos Hotelleissa on viime vuodet puhuttu ja toimittu onnellistamisen asialla, joka tarkoittaa, että ihmiset saadaan hurmaantumaan ja rakastumaan hotelleihin sekä lähtemään hotellista onnellisempina kuin he olivat tullessaan.
Vaakunassa paras asiakastyytyväisyys
Original Sokos Hotel Vaakuna palkittiin vuoden 2019 parhaasta asiakastyytyväisyydestä Original Sokos Hotelleissa vuonna 2019. S-ryhmän matkailukaupan vuosi 2019 oli erittäin onnistunut kokonaisuutena. Tuloksena oli esimerkiksi Sokos Hotels -ketjun kaikkien aikojen paras asiakastyytyväisyys.
Rovaniemen Vaakuna palkittiin lisäksi vuoden Mystery Shopping -menestyjänä. Mystery Shopping -tutkimuksen avulla ketju saa tietoa siitä, kuinka hyvin sovitut standardit näkyvät ja toimivat vieraillemme.
– Nämä kaksi tunnustusta tuntuvat aivan erityisen hienoilta, koska molemmat palkinnot perustuvat asiakkaiden antamiin palautteisiin. Erityisesti palkinto parhaasta asiakastyytyväisyydestä on meille tärkeä, sillä siinä mitataan asiakastyytyväisyyttä läpi talon, kertoo Original Sokos Hotel Vaakunan hotellijohtaja Jussi Perkkiö.
– Tämä on todella upea ja ansaittu tunnustus meidän henkilökunnallemme, sillä tämä palkinto kertoo siitä, että meidän hieno palvelukulttuurimme toteutuu talon jokaisella osastolla, hotellipäällikkö Tina Määttä kiittelee Vaakunan henkilökuntaa.
Lisätietoja:
Jussi Perkkiö, hotellinjohtaja, Sokos Hotel Vaakuna Rovaniemi, 050 438 8297, jussi.perkkio@sok.fi
Tiina Määttä, hotellipäällikkö, Sokos Hotel Vaakuna Rovaniemi, 044 788 5830, tiina.maatta@sok.fi